fredag 27. november 2009

Politikk og slikt

For tida tenker eg mykje. Tankane svirrar og hovudet kvilar aldreg. Viktige og uviktige tankar som svirrar. Det er slitsomt.

Akkurat no er det politikk som gjer at eg tenkar mykje. Eg sint. Sint fordi eg er skuffa, og kanskje ein smule svikta. Det er heldigvis ikkje vennar som sviktar. Snarare tvert i mot. Det er den norske regjering. Dette året var første gong eg fekk lov til å bruka min stemmerett. Det gjorde eg med godt mot. Eg var ein av dei som stemde raudGRØN regjering. Ein av grunnane var på grunn av klimapolitikken. Det kan eg sjå no var feil av meg. Etter at regjeringa sist torsdag vedtok avgifter på biodiesel så lurar eg på kva regjeringa driv på med. SV som er veldig for miljø, stemmer mot sine eigne verdiar. Og det verkar som om det ikkje er noko problem.

Det er første gong eg er heilt forvirra når det gjeld politikk. Politikk er ikkje lenger politikk. Det er skodespel og drama.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar