tirsdag 7. desember 2010

Hurra!

Dei siste månadane har eg verden vore ganske dyster i mine auge. Mykje informasjon i forhold til jordas status har bekymra meg. Klimagassar som vert sleppte ut, miljøgifter og diverse ting har gjort at synet mitt på korleis naturen og verden kjem til å sjå ut om 50 år, er heller dystert og mørkt. Det gjer det ikkje akkurat betre at dei store syndarane som USA og Kina har stillt seg utanfor diverse klimaavtalar.

Klimaforhandlingane i København var ein tragdie. La meg få påpeika at det var så mange privatfly som skulle til København, at det var ikkje plass til alle på flyplassen. Ein del måtte til Amsterdam og parkera der. Ironi kor?

For tida er det nye forhandlingar i Cancùn. Her visar Kina til positive tendensar. Men det er jo alltid eit men. Dei vil ikkje gå inn i ein avtale før USA er med. Så me får sjå kven som gjev seg først. Det er akkurat som ein gjeng småungar som kranglar om kven som skal gje seg først. Eg ventar i spenning.

Link her.

Eg trur no at det er håp!

2 kommentarer:

  1. så bra at du trur det e håp:)

    SvarSlett
  2. foresten.. linken til bloggen min e uten understrek;) (si æg oppdatere så ofta e d viktig at mange lese an;) ) haha

    SvarSlett