tirsdag 18. august 2009

Litt bilete frå ferien

Eg skal byrja å gå i rosa kjolar!

Jens

Ola


For ei jenta!
Katarina und das Kamera

Kvinesdal skilt

Kristian og Vegard


"Piraten" som gjekk i 90 km/t ! Fantastisk!

Pappa og Ann Elin

Eikeland



I løpet av ferien har eg vore mange stadar, men teke lite bilete. Noko som kjem av at eg gløymde kameraet mitt sjå nokre naboar på Eikeland i byrjinga av juni. Dermed har eg berre bilete frå tidleg sommar og Danmarksferie med familien.

(Eg treng seriøst hjelp med denne bloggen. Bileta til dømes... Kvifor havna alle bileta over teksten eg hadde skrive? Eg skreiv jo fyrst og så la til bileta... Eg forstår ingenting. Korleis legg eg til linkar? I det heile det er fleire grunnleggjande ting eg ikkje får til)

3 kommentarer:

  1. Eg syns det såg veldig bra ut her altså,trodde nesten det var perez hiltonbloggen eg hadde komt inn på :)

    De burde satt opp te skiltet til skrekk og advarsel litt fleire plassa, så kankskje parkeringsbotavgiftene kunne blitt redusert...litt iallefall

    Elin

    SvarSlett
  2. Eg syns og at bloggen din ser bra ut.
    Kan du ikkje "dra" bildene eller teksten ned/opp? Trudde det skulle gå..
    Det skal vere eit eige verktøy i den verktøylinja som er oppe når du skriv innlegget ditt, hjå meg der den ut som eit liggjande 8-tal, for å leggja til linkar. :)

    Skiltet var jo berre genialt! :D

    SvarSlett
  3. Haha! Vett du ke me gjer neste gong du e heima Elin? Me lage ett likt skilt å henge det opp heilt random plassa :p

    Thanks anni ;) veldigt bra at du inrømme at du e gal :p

    weronica

    SvarSlett