tirsdag 4. august 2009

Då var det atter ei gong slutt på ferien

Eg har no ein god månad hatt ein bloggestopp. Eg har vert på ferie. Norway rock, Nedstrand, Danmark og Impuls har vore på lista over ting eg har brukt tida mi på. Sommaren har altså vore utruleg kjekk og travel. Vidare framover er er det ikkje like mykje forskjellig eg skal på, men det som kjem vil vera like spanande. Om ei veke kjem eg til å flytta til Bryne. Yikes! Leiligheten til Solfrid og meg, er så godt som innreia, og eg gleder meg til å finna roen der.

Ellers så er hausten ein ny etappe i livet. Vidaregåande er over, og nye mogleikar er framføre meg. Drivhuset, ny jobb og nye mennesker. Eg gleder meg! Samstundes er det ganske trist at eg ikkje kjem til å treffa igjen 3STA til hausten. Det er mange folk eg kjem til å sakna. Tenk at me faktisk er så store at nokre skal studera, og andre skal ta det berømte "friåret"...

Eg kan ikkje seie anna, enn at eg går hausten i møte med blanda kjenslar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar