fredag 5. juni 2009

Eksamenslesing

Dagen i dag har vore fantastisk! Dagen eg fekk eksamensoppgåve i religion har eg brukt til ting eg ikkje burde ha brukt tida mi på. Til dømes har eg oppretta ein blogg. Noko som i seg sjølv er ein sensasjon for Eikelendingar. ( I og med at teknologi ikkje er det me kan best. )

Akkurat no sit eg og Katarina på Lye og øvar til eksamen i lag. Ein kan kanskje lura på kva det vil seie. I ein vanleg verden ville det nok vore nettopp det. Eksamensøving. Men i vår verden tydar det lasagne, is, ekstreme latterutbrudd og ein smule lesing til eksamen. Me får håpa at dei neste dagane vert meir effektive enn i dag, for heilt ærleg, så har eg ikkje gjort så utruleg mykje.

3 kommentarer:

  1. "kreks-kreks" seier åkerriksa

    SvarSlett
  2. å løye! :D

    konge at du har fått deg blogg! - komme t å holda eit aua med'ann

    SvarSlett
  3. typisk eksamentid-jaffal når du he litt tid på deg..;) for de andre blir d bare individuell kommentering av blogger i stedenfor å lesa:P

    SvarSlett